May 26, 201016 yr comment_38958 As fi recunoscatoare pt o reteta incercata de tapenada.Si daca se poate mi-ar trebui si marcile ingredientelor, macar la uleiul de masline. Report
May 26, 201016 yr Author comment_38962 saptamana asta toate imi ies pe dos, am gasit acu' ceva descris de dragos, aduce a ce stiu eu drept tapenade niçoise daca scot lamaia si coniacul. Dar tot is in dubiu cu uleiul de masline sunt zeci de sortimente de extra-vierge , cu maslinele in sinea lor... Poate voi intreba épicier-ul . Report
May 26, 201016 yr comment_38972 Pai daca vrei sa faci "caviar de Provence" inseamna ca trebuie sa folosesti masline si ulei din aceeasi zona. Eu cind o fac folosind masline din Liguria nu mai pun alt ulei, amestec maslinele cu uleiul lor.Uite aici o reteta de pe siteul Provence-i200 g d'olives vertes dénoyautées 10 filets d'anchois (moitié du poids des olives) 100 g de câpres égouttées (environ 2 cuillères à soupe) 15 cl d'huile d'olive poivre noir 3 gousses d'ail 1 filet de jus de citron Préparation:1/ Ecrasez les olives dénoyautées, les filets d'anchois, les câpres dans un mortier, ou avec un hachoir, ou en passant les ingrédients à la moulinette, (évitez le mixer si possible). 2/ Ajouter peu à peu l'huile d'olive et continuer à écraser jusqu'à l'obtention d'un mélange plus ou moins fin, selon votre goût.3/ Assaisonner avec du poivre, de l'ail et éventuellement du jus de citron.4/ Préparer les tapenades, toujours la veille. Report
June 1, 201016 yr comment_39869 Pai daca vrei sa faci "caviar de Provence" inseamna ca trebuie sa folosesti masline si ulei din aceeasi zona. Eu cind o fac folosind masline din Liguria nu mai pun alt ulei, amestec maslinele cu uleiul lor.Uite aici o reteta de pe siteul Provence-i200 g d'olives vertes dénoyautées 10 filets d'anchois (moitié du poids des olives) 100 g de câpres égouttées (environ 2 cuillères à soupe) 15 cl d'huile d'olive poivre noir 3 gousses d'ail 1 filet de jus de citron Préparation:1/ Ecrasez les olives dénoyautées, les filets d'anchois, les câpres dans un mortier, ou avec un hachoir, ou en passant les ingrédients à la moulinette, (évitez le mixer si possible). 2/ Ajouter peu à peu l'huile d'olive et continuer à écraser jusqu'à l'obtention d'un mélange plus ou moins fin, selon votre goût.3/ Assaisonner avec du poivre, de l'ail et éventuellement du jus de citron.4/ Préparer les tapenades, toujours la veille. Asta e tapenade verte, poti înlocui maslinele verzi cu masline negre si obtii tapenade noire.Se mixeaza mai întîi caperele, un sfert din cantitatea de masline, zeama de lamîie si usturoiul, apoi se adauga fileurile de ansoa, restul de masline si se mixeaza a doua oara, adaugînd ulei de masline, ca pentru maioneza. Report
June 3, 201016 yr comment_40505 Am facut tapenade dupa reteta pusa aici de Adriana: Si am mai facut una din Apetizers - C. Ingram 90 g tuna25 g capere10 fileuri de ansoa75 g masline negre4 linguri ulei masline reteta pusa de ADRIANA e muuuult mai gustoasa! Report
June 3, 201016 yr Author comment_40520 Ralu te pup de nu te vezi ! Arata foooarte salivant , te felicit, trebuie sa ma apuc de fact poze ca ma mananca rusinea. Cu olive verzi ai facut-o? Report
June 3, 201016 yr comment_40522 Ralu te pup de nu te vezi ! Arata foooarte salivant , te felicit, trebuie sa ma apuc de fact poze ca ma mananca rusinea. Cu olive verzi ai facut-o? Ma risc eu sa zic ca da! Report
June 3, 201016 yr comment_40527 reteta pusa de ADRIANA e muuuult mai gustoasa! Nici nu stii cit ma bucur ca am fost de folos, mai ales ca era o reteta luata in internet, dar cind caut ceva ma duc mereu pe siteurile regiunii respective, ar trebui ca retetele sa fie cit mai originale Report
June 3, 201016 yr comment_40557 Nane, cea a Adrianei e facuta cu kalamata, cealalta cu negre. Adriana, Sa nu ma intelegeti gresit, si a doua e buna, dar in prima kalamata face diferenta Report