August 27, 201016 yr comment_54443 Magazinul care s-a nascut la Torino si care acum are si alte locatii in Italia se deschide marti si la New York. Pe linga magazine mai sunt si restaurante si o cofetarie a lui Luca Montersino, cel cu care am facut eu cursul acum citva timp si cu care o sa mai fac unul in octombrie. Produsele sunt de calitate exceptionala, multe daca nu toate sunt presidii Slowfood.Deci daca sunt amatori ai calitatii gastronomice italiene vi-l recomand cu caldura, pe cel de la Torino l-am vizitat cu Stella, eu si Eataly = Lili suntem "indragostite" de el Asa ca daca aveti ocazia vizitati-l, aici e articolul in italiana, in engleza vad ca nu l-au tradus.http://www.eataly.it/index.php/eataly-a-new-york/ Report
July 15, 201115 yr comment_96371 Magazinul care s-a nascut la Torino si care acum are si alte locatii in Italia se deschide marti si la New York. Pe linga magazine mai sunt si restaurante si o cofetarie a lui Luca Montersino, cel cu care am facut eu cursul acum citva timp si cu care o sa mai fac unul in octombrie. Produsele sunt de calitate exceptionala, multe daca nu toate sunt presidii Slowfood.Deci daca sunt amatori ai calitatii gastronomice italiene vi-l recomand cu caldura, pe cel de la Torino l-am vizitat cu Stella, eu si Eataly = Lili suntem "indragostite" de el Asa ca daca aveti ocazia vizitati-l, aici e articolul in italiana, in engleza vad ca nu l-au tradus.http://www.eataly.it/index.php/eataly-a-new-york/ Imi pare rau Adriana ca nu am văzut postul tau mai repede, săptămâna trecută am fost la NY si ne-am plimbat pe strada cu pricina. Report
July 15, 201115 yr Author comment_96406 Of, ce rau imi pare, gaseai o bucatica de Italia acolo Report